Frakt fra 69,- / Fri frakt over 1499,- / Enkel retur
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Søk etter din favoritt her!

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inkl. mva

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout, eller med Vipps. Raskt, trygt og enkelt!

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

 

2. FRAKT

Leveringstid vil i de aller fleste tilfeller være 1-6 virkedager.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

 

3. RETUR

Du har alltid 14 dagers full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på originalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Ønsker du å returnere noe fra ordren din, fyll ut angrerettskjema (vedlegg i epost med ordreoppdatering), klikk deg inn på linken HER for å få returseddel med Postnord til Morild Norway. Følg stegene i linken, på slutten mottar du en kode som du oppgir når du leverer inn pakken til ditt nærmeste Postnord-leveringssted. Du står selv for kostnaden med retur av pakken. Når vi har mottatt pakken fra deg tar det vanligvis mellom 5-10 dager før pengene er tilbakeført til deg. 

Det er avsenders ansvar at returen kommer frem til oss. Vi godtar kun returer via ovennevnte Postnord-link eller ved direkte levering i våre lokaler i Skibåsen 24B, Kristiansand mellom kl 09-15 på hverdager. Returer som sendes til pakkeboks har vi som bedrift ikke mulighet til å motta og disse vil gå i retur til avsender. Returer som sendes til hentested vil bli belastet med et gebyr på 199,- som trekkes fra returbeløpet.

Uavhentet pakke blir belastet med et gebyr på kr 199,-.

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail på post@morildnorway.no, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på epost før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

5. KUNDESERVICE

Morild Norway AS

Postadresse: Skibåsen 24B, 4636 KRISTIANSAND S

Mail: post@morildnorway.no

Tlf: 477 82 772