Frakt 69,- / Fri frakt over 1000,- / Lynrask levering
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
#alltidmedrefleks | Frakt 69,- / Fri frakt over 1000,- / Lynrask levering

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inkl. mva

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout, eller med Vipps. Raskt, trygt og enkelt!

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

 

2. FRAKT

Alle ordrer sendes med Bring. Leveringstid vil i de aller fleste tilfeller være 1-5 virkedager.

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Er varene kjøpt som gave, kan gaven leveres direkte til mottaker.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

 

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på originalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Når du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut angrerettskjema (vedlegg i epost med ordreoppdatering) og send pakken til:

Skibåsen 24B 

4636 KRISTIANSAND S

Mail: post@morildnorway.no

Tlf: 477 82 772

Det er kunden sitt ansvar at pakken kommer frem til oss. 

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail på post@morildnorway.no, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på epost før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

5. KUNDESERVICE

Morild Norway AS

Postadresse: Skibåsen 24B, 4636 KRISTIANSAND S

Mail: post@morildnorway.no

Tlf: 477 82 772